Fredag

Då var det fredag...Igen!
Veckorna bara springer förbi och jag känner att jag inte alls hinner med.

Idag så började Albin och jag dagen vid 8.30.
Börjar alltid dagen med blöjbyte och sen frukost...Supermysigt!
Sen efter frukosten så blev det lite lekstund följt av mys.
Det slutade med att Albin somnade och sov i 1 ½-2 timmar, så dagen blev inte riktigt som jag tänkt.
Men det spelar absolut ingen roll.
Jag hann juh med det jag skulle.

Var och hämtade en mössa till Albin som jag beställt från en blogg.
Märket är SuperNova (www.nenaandnova.blogspot.com) hon är jätteduktig på att sy och greja...Kan verkligen rekommendera att ni beställer grejer från henne.
Lovar att ni blir nöjda!

Nej nu vakna Albin så jag får se om jag uppdaterar nått mer idag eller om det blir imorn.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0