Fredag

Då var det redan fredag.
Har hunnit med ett träningspass idag också så det var himla skönt.
Körde BodyPump 16.25-17.25, en perfekt tid för du har så mycket tid kvar av kvällen.

Just nu så skriver jag ut bilder till Albins fotoalbum.
Har ju börjat lite smått med det, men måste sätta mig och framkalla mer bilder också.
Måste bara få pengarna att räcka till först!

Albin ligger i sin säng och sover nu.
Får se om han vaknar snart igen, han brukar ju inte sova för kvällen vid den här tiden men nån gång händer det ju så det kanske händer idag. Gör mig inget ifall han vaknar heller så...
Bara att passa på att mysa lite till.

Nu ska jag fortsätta med mitt scrappande.
Ni kan få tjuvkika sen :)

Vad har ni gjort idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0