Läggdags

Ligger i sängen och bloggar lite snabbt innan jag ska sova.
Albin ligger i sin säng och sover, men han rör väldigt mycket på sig så får se om han vaknar snart. Då får han liggs hos mig...mys i massor!

Imorn så ska i alla fall Albin och jag gå på Babycafét, känns som Albin behöver det. Få leka med lite kompisar är ju aldrig fel, sen håller han på att försöka krypa nu och lite allt möjligt så det kanske hjälper honom på traven om han får se hur dom andra gör.
Jag känner absolut inte att han MÅSTE börja krypa nu utan det kommer när han är redo för det.

Annars imorn så är det tvättning som gäller, får se bara hur vi ska lägga upp det eftersom Jerry börja jobba tidigare imorn. Jaja, det löser sig!

Nej Godnatt och sov så gott allihopa!
Vi hörs mer imorn...
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0