Lördag

Idag så har Albin och jag varit på stan med mamma och Melker.
Gick i lite affärer och sen fick det bli en fika på Kulan...det smakade bra!

Efter stan gick vi till Ica maxi och handlade och sen hemåt!

Hemma var det bara att börja med maten. Idag fick det bli kycklingfilé med mozzarella ost och lufttorkad skinka runt om och till det bakad potatis å lite sallad.
Det smakade hur gott som helst!

Sen innan Jerry åkte till jobbet så bar vi upp julkartongerna.
Är ju dags att börja julpynta nu :)

När Jerry åkt till jobbet så kom mamma och pappa hit och hjälpte mig att få upp julstjärnor och ljusstakar och så lite byte av gardiner...tack så mycket mamma och pappa för hjälpen.
Jag ska ställa fram tomtar och sånt imorn när jag får tid för idag orkar jag inte. Är så jäkla trött!

Nej Godnatt på er.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0