Sängen nästa

Nu får det bli sängen för mig.
Albin vaknade till förut vid 21-tiden så då fick han lite välling och sen fick han ligga i mitt knä.
Det var jätte svårt att få honom att somna om idag, tror det är mycket som händer just nu utvecklingsmässigt.
Får se om han börjar krypa snart för han försöker bara mer och mer för varje dag som går.

Jaja, tillbaka till det jag skulle skriva.
Albin somnade i alla fall i min famn vid 22.30, men nu vaknade han nyss igen så då la jag honom i min och Jerrys säng. Då somnade han om på en gång i alla fall, håller tummarna att han får sova några timmar nu.
Han är ju genomförkyld också...igen...så det gör ju inte heller saken bättre.
Får ta med mig nässprayen till sängen ifall han blir jätte täpt i näsan, då kan han ju inte ens ha sina fingrar i munnen..Stackaren!

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen göra Albin sällskap.
Godnatt & sov så gott allihopa.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0