Barnvakt

Sådär..då har Ann & Bosse varit barnvakt till Albin.
Allt har gått hur bra som helst, han var bara lite gnällig men var nog mest att han var rastlös och sen kan han vara lite extra kinkig när han nyss vaknat.
Han sov ju när jag åkte till träningen så kanske var lite konstigt att jag inte var hemma när han vaknade :(

Nu så ligger Albin i sin säng och jag sitter i soffan, men ska straxt krypa ner i sängen. Kan knappt hålla ögonen öppna så bäst att gå och lägga sig innan man somnar i soffan för då kommer jag ju aldrig ta mig till sängen!

Just ja..träningen gick föresten bra.
Var inte så jätte laddad idag, men jag gick iväg och körde på ordentligt!
Bra jobbat...annars hade det varit lätt att bara gå in på datorn och avboka men icke sa Nicke ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0