Britney Spears

ÄNTLIGEN ska jag få se Britney Spears.
Har ju tyckt om henne sen hon släppte sin första hit...Hit me baby one more time!
Kommer nog att bli en jätte bra show!
Får se till att ladda kameran också så jag får någon bild.

Eftersom Jerry och jag redan är i Stockholm då så passar vi på att ta en liten mini-weekend.
Kan behövas ibland, men det kommer att bli riktigt jobbigt att åka ifrån Albin.
Han ska bo hos mormor & morfar medans vi är borta och det kommer att gå skitbra!

Nej nu ska jag gå och busa med Albin.
Snart dags att ta på pyjamasen och sen blir det att kolla på fotboll.
Är hemma hos mamma och pappa och kollar.
Jerry han gick till Tim och kollar där med några killkompisar.
Bäst att passa på att Albin får träffa mormor och morfar lite nu innan helgen också.

Ha de så bra allihopa.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0