Shopping

Det blev lite shopping i Örebro. Först blev det en sväng till Ikea så där fick jag med mig haklappar, tallrikar, skålar och sen ett nytt överkast till våran säng. Får tacka mamma för det och sen lite annat smått o gott! Efter Ikea åkte vi till Rusta, Lågprismagasinet och sen sista stoppet blev Marieberg. Hittade en jättefin vinterjacka till mig! Har ju velat ha en röd och nu hittade jag en...längtar efter kylan så jag får ha den på mig :) får tacka Tobbe oxå gör kläderna till Albin, han kommer bli skit tuff i dom! Avslutar inlägget med en bild på våran nybäddade säng...tycker faktiskt det ser riktigt mysigt och välkomnande ut! Vad tycket ni? Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0