Stan

Idag har Albin, jag, Melker, mamma och pappa varit på stan. Passade på att ta en promenad, så först blev det stan och in på Bagarns Brödbod och ta en fika...smaskens!

Sen tog vi en sväng ner till Skolgärdet och in på Leklådan. Där fick killarna varsinn leksak av mamma & pappa!
Tack så mycket!

Efter det fick vi stanna till på biblioteket så Albin fick äta litegrann, passade på att byta blöja oxå :)

Sen gick vi hemåt, men sista stoppet fick bli Ica Maxi. Dom hade fin besök av romer...ingen höjdare! Såg ju en idag som stoppade på sig kläder så sa till personalen på en gång!
Tyvärr kan dom inte göra nått eftersom dom måste se själva när dom stoppar på sig varan, vet juh att det är så eftersom jag oxå jobbar i butik.
Så himla irriterande i alla fall att man är så himla maktlös!
Jaha, personalen tackade i alla fall jätte mycket att jag se till...dagens goda gärning!

Nej nu måste Albin & jag skjutsa Jerry till jobbet eftersom vi måste ha bilen ikväll. Avslutar inlägget med en bild på världens goaste grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0