Träningen

Jag har kommit igång riktigt bra med träningen nu.
Har redan kört 5 pass, tror jag det är i alla fall.
Körde BodyPump i lördags för första gången på ca.9 månader.
Passet kändes riktigt bra, men jag mjukstartade med vikter.
Vill inte börja för hårt efter graviditeten eftersom jag inte vet hur kroppen återhämtat sig efter graviditeten.
Jag tog i alla fall i tillräckligt och gjorde rätt för i söndags så kunde jag knappt gå.
Herregud vilken träningsvärk!

Idag har jag varit iväg och kört BodyPump igen.
Körde samma som sist och det kändes redan lite lättare.
Får se vad jag säger imorn...

I måndags så var jag iväg och körde Indoor Walking och det känns knappt som man varit ifrån det.
Är såååå himla taggad på allt som har med träningen och göra, tror det kommer bli skit bra det här!
Blir skönt när det nya Träningslagret öppnar så det finns mer pass att boka och mer utbud.

Nästa gång jag ska träna blir på torsdag denna veckan.
Det för bli veckans sista träningspass för i helgen hinner jag inte med något mer.
Bara att ta nya tag till nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0