Äntligen



Nu har jag bestämt mig för att köra igång med träningen.
Ska köra mitt första pass på onsdag nästa vecka...Det får bli ett Indoor pass!
Gud som jag har längtat...Kommer ju vara helt slut efteråt men det ska bli sååååå himla kul så jag vet inte om jag kan beskriva i ord hur kul det ska bli.
Är ju 9 månader sen som jag tränade!

Nu jäklar ska det tränas och bli fit igen...
Eller fit å fit...Hade i alla fall bra flås och mådde så mycket bättre än nu.
Man får ju så mkt positivt när man kör igång med träningen.
Kommer ju ha mycket mer energi och ork att leka med Albin och så kommer jag nog att bli lättare att leva med.
Stackars Jerry får stå ut med en hel del...jag överreagerar en massa och jag känner det själv.
Hoppas att det blir bättre när jag får köra igång med träningen.

Är ju inte så konstigt att man blir deppig när man inte tränar.
Har ju varit på Träningslagret i 5 år och tränat...Trivs hur bra som helst där och nu ska det bli så spännande att se hur det blir på nya stället. Längtar tills det öppnar i slutet av Oktober.

Träningslagret nu kör vi!!
Någon mer som är sugna på att träna?
Vad brukar ni träna då?

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0