Måndag

Då var det måndag igen.
Veckorna dom bara flyger fram!

Idag så gick Albin och jag upp straxt efter kl.7 så då blev det frukost för mig.
Sen blev det att hoppa ur pyjamasen och fixa sig i ordning för dagen.
Jerry jobbar ju natt så han behöver sova ut ordentligt så Albin och jag tog en promenad.
Fick bli en promenad till Träningslagret.
Fixade ett årskort och det känns hur bra som helst!
Passade även på att boka in mig på ett Indoor Walking pass på torsdag kl.18.
Haha...Blir intressant att se om man kan röra sig sen i helgen.
Hoppas att jag inte tappat för mycket...är ju önsketänkande eftersom jag inte tränat sen i december.
Jaja, vi får se hur det går...Lovar att berätta mer!

Sen på vägen hem från Träningslagret så stannade jag till hos mamma, pappa och lillebror.
Mamma var ju på jobbet, men pappa, lillebror och Jennie var hemma.
Kul att träffas och speciellt eftersom Albin inte alls blir lika blyg längre, men kommer väl en till period sen runt 7-8 månader när bebisarna kan bli lite extra blyga igen.

Vid 14-tiden så gick vi hemåt.
Jerry ringde och sa att han vaknat så då tyckte jag det var dags att gå hem så vi hann träffas lite innan det var dags att åka och jobba. När vi kom hem så blev det att fixa lite mat.
Fick bli gös och potatis idag...Det smakade smaskens!
Tack pappa för den goda fisken.

Annars idag så har det varit full fart.
Albin och jag tvärslocknade i soffan vid 15-tiden och sen sov vi i 2 timmar.
Det var riktigt skönt...Bäst att passa på att sova när Albin sover, i alla fall eftersom jag inte sov så många timmar inatt. Jerry och jag vart sittandes framför datorerna för att fixa med lite bilder.
Snart dags att framkalla bilder på Albin så att jag kan börja med hans album.

Nu ligger Albin i sin säng och sover, men han sover oroligt så jag ska kolla till honom.
Låter som han har en massa mardrömmar...Stackaren!

Vad har ni gjort idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0