Söndag

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, passar på att blogga litegrann då.
Har ju inte haft tid att göra det nu igen...Suck!
Vet inte hur jag ska göra för att bli bättre på att blogga...Hmm...
Är ju sugen på att ändra utseende på bloggen igen.
Vill ha Albin som tema, men eftersom jag knappt har tid att blogga så finns det inte så mkt tid att sitta och greja med en ny header. Får väl försöka att ta tag i det, men men...

Idag så tog Albin och jag en promenad till Ica Maxi och sen gick vi hem till mamma och pappa.
Jerry han har ju jobbat natt så han ligger och sover. Bäst han får sova ut ordentligt så då är det lika bra Albin och jag går ut en stund. Skönt att få lite luft också :)

Sen vid 14-tiden idag så kommer An och Bosse och hälsar på.
Bosse ska kolla om han kan fixa diskmaskinen också...Håller tummarna!
Har verkligen inte ekonomi nu att köpa en ny diskmaskin.

När Ann & Bosse är hemma hos oss så ska vi käka lite också.
Måste ju hinna göra det innan Jerry börjar jobba.
Idag blir det lövbiff med spritsat mos, stekta champinjoner och bearniesås.

Nej nu ska jag vara lite social.
Albin han somnade hos mormor för en liten stund sen så får se när han vaknar :)
Ha en bra söndag hörrni allihopa..Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0