Uppe med tuppen

Glömde ju att berätta att Albin och jag gick upp vid 6-tiden imorse.
Jerry slutar ju då så jag fick för mig att visa Albin hur jag brukade göra ibland när han låg i magen :)
Jag tände ljus på bordet och sen fixade jag iordning frukost till älsklingen.
Albin satt så snällt vid bordet och tittade på.
Passade på att byta blöja på Albin också!

Tyvärr så fick Jerry jobba över så det var bara att gå och lägga sig igen, men hann precis krypa ner i sängen så kom han hem. Då var det bara att gå upp igen och göra Jerry sällskap så han fick äta upp frukosten som Albin och jag gjort till honom.
När han ätit upp så gick vi och la oss igen.
Trodde inte att Albin skulle somna om igen, men det gick bra.
Jag firshlade honom lite på bröstet och låg riktigt nära så gick det bra.
Godingen då!

Vi vaknade till igen straxt efter kl.9 så det var himla skönt.
Kände mig riktigt utvilad...Var bara att göra oss i ordning för dagen eftersom vi skulle på stan med Frida & Emilia vid 11-tiden. Hann precis med att äta och fixa i ordning oss :)

Så såg våran morgon/förmiddag ut.
Hur har eran morgon sett ut idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0