Dagen

Albin och jag började dagen straxt före klockan sju, shit va tunga mina ögonlock var!
Även fast jag la mig kl.22.30, somnade i å för sig inte på en gång eftersom Albin inte ville sova.

Jaja, strunt i det!
Blev frukost, bus och lite mys innan vi gjorde oss i ordning för att åka hem till svärmors/farmors & svärfars/farfars hus.
Albin och jag lånade det idag så att Jerry fick sova ut ordentligt eftersom han jobbar natten.
Vi tog oss en tupplur på en gång som vi kom fram och sen efter det blev det bus och lite lunch...sen kl.13 så åkte vi hemåt!

Jerry hade precis gått upp då så det blev perfekt. Vi käkade lite mat och sen lite mer bus med Albin.
Han går för fullt här hemma nu, inte så ofta han kryper längre :)

Efter det så åkte Jerry till en kompis och Albin följde med så då passade jag på att pyssla litegrann.
Idag blev det Albins album som fick sig en omgång...sååå kul och jag känner mig riktigt sugen på att pyssla!
Bara att hoppas det håller i sig.

Nu ikväll har jag tränat och sen har det blivit en massa mys med Albin.

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0