Eget rum

Igår så bestämde vi oss att Albin fick flytta in i sitt eget rum <3
Jag möblerade i ordning så att sängen fick plats och är rätt nöjd. Vill ha en liten hylla bara så är jag böjd och sen sätta upp lite på väggarna så det blir mer mysigt!

Gick och la honom i hans rum kl.21. Klockan 23 så gick Jerry och jag och la oss, delade känslor att inte ha sin lillprins i vårat sovrum men han är ju en stor kille nu <3
Klockan 5 så vaknade lillprinsen så då gick jag och hämtade in honom till oss, gjorde lite välling till honom också och sen sov han någon timme till i alla fall :)

Vi får se om det går lika bra idag. Jag la honom vid 19.40 så håller tummarna att han sover nu. Var inne och la ner honom och strök honon på ryggen en stund för han blev lite ledsen, men han somnade om efter några minuter.

Nu ska älsklingen och jag kolla på fotboll och bara ta det lugnt.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0