Fredag

Då är snart fredagen slut.
Jag gick precis och la mig, var nyss jättetrött men nu vet jag inte vad som hände...jaja, tur att vi har tv i sovrummet. Kollar på den en stund så blir jag nog trött igen!

Började ju dagen med badhuset.
Sen så åkte Albin och jag till Ica maxi och köpte en barnstol till cykeln, så nu ska vi börja cykla...mysigt!
Hoppas att Albin tycker om det bara.

Efter Ica maxi åkte vi till Örebro och hämtade min plånbok. Sååå skönt att det var någon ärlig som hittade den för allting var kvar!

Efter Örebro så blev det hem och busa, leka och mysa litegrann.
Albin somnade vid 19-tiden, han har sovit en timme idag så jag förstår att han somnade tidigt :)

Själv har jag kollat på Let's dance, new girl och sen Big Brother.

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0