Fredagen den 13:e

Albin och jag gick upp vid 7-tiden.
Käkade lite frukost med tända ljus och sen fortsatte vi med lite lek och bus.
Klockan 9.30 så tog vi bilen till badhuset för att bada med Öppna förskolan.
Det var jättekul i badhuset och Albin blir bara mer och mer aktiv för varje gång :)
Nästa gång åker vi hela familjen så vi kan filma och ta lite kort <3

Åkte hem från badhuset vid 11.30.
Innan vi åkte hem så hämtade jag ur min klänning som jag ska ha på bröllopet i sommar, tyvärr passade den inte helt hundra.
Jag ska skicka tillbaka den och sen beställa den i en storlek mindre ;)

Sen idag så har vi mest lekt och busat.
Albin sov i ca.2 timmar efter badhuset sen så har vi varit till Ica maxi och handlat. Nu kollar vi lite på tv och leker, väntar på att mamma/mormor och pappa/morfar ska komma och fortsätta med vårat fredagsmys <3

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0