Kvällen

Ikväll så har Albin varit rätt så lätt väckt.
Han somnade redan kl.19.20 men lade ner honom i s´hans säng för ca.30 minuter sen, försökte en gång innan men fick hämta honom efter 5 minuter. Bara att ta upp honom och sitta med honom i knät en stund till, men det gör jag så gärna. Speciellt idag när han inte är sitt vanliga, glada jag och han verkligen bara vill vara hos mig!
Tycker så synd om honom när de där jäkla tänderna precis ska titta ut, det måste göra sjukt ont när tandköttet spricker. Han har i alla fall fått alvedon nu så då sover han säkert lite bättre.

Får se när han vaknar inatt och vill göra mig sällskap i sängen.
Det är alltid lika spännande.
Själv ska jag bara mysa i soffan, kolla på tv och käka lite godis för det är jag värd.

Vad har ni för er idag då?
Ute och partajar vet jag att en del av er är i alla fall...så ni MÅSTE partaja lite åt mig också och ni måste ta minst en shot åt mig, lovar ni att göra det? ;)

Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0