Måndag

Idag har Albin och jag varit till Öppna förskolan. Det var riktigt kul, men lite för många barn blev det ett tag!
Ska dit igen på torsdag för då brukar det vara lugnare och då kan Albin leka mer fritt utan att man behöver ha stenkoll hela tiden :)

Vi gick hem från Öppna vid 12 och Albin somnade på en gång.
Gick hem direkt så Albin fick fortsätta sova på mitt bröst...mysigt!
Han måste verkligen varit helt slut för han sov i nästan 3 timmar :)

Ikväll så har jag varit och tränat.
Körde pump idag och det gick bra, körde lite mer vikter idag oxå!
Skönt när man kan öka även om det bara är litegrann.

Nu sitter jag i soffan med lillprinsen sovandes på mitt bröst, (igen).
Ska straxt lägga honom i hans säng så får vi se hur länge han sover.

Resten av kvällen ska jag göra så lite som möjligt. Blir att käka lite mackor och te när Jerry kommer hem från sin springtur...

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan bruden :)

Virre har skaffat sej blogg:))

När ser ja dej på pump nästa gång?? kramar

2012-04-18 @ 00:20:59
URL: http://improudofwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0