Örebro

Igår efter öppna förskolan så åkte hela familjen in till Örebro.
Blev en tur på IKEA för att köpa lite till Albins rum, sen så fick det även bli ljus och en ram :)
Efter IKEA åkte vi till Toys'r us och köpte en ratt till Albins barnvagn, blir kul att se vad han tycker om den.

När vi var inne på Toys'r us så märkte jag att jag tappat plånboken.
Paniken kom på en gång, jag visste att jag hade haft den inne på IKEA när vi stod vid ramarna i alla fall, så vi åkte tillbaka till IKEA och sprang igenom och kollade där vi gått men hittade ingen plånbok :(
Frågade personalen om dom hade fått in den, men ingen plånbok där heller!

Bara att sätta sig i bilen och åka hem :(
Ringde banken och spärrade mitt kort på en gång och sen även polisen och anmälde plånboken försvunnen!

Usch, kan säga att jag var helt deppig resten av eftermiddagen!
Klockan 17.30 så ringde det från IKEA så då var det någon som hade hittat min plånbok :) Tack tack tack tack!
Tur att det finns ärliga människor därute.
Så skönt att dom hittade den, synd bara att jag spärrade bankkortet för nu har jag ju inget kort på ca. 1 vecka, men bra att jag spärrade ifall någon oärlig person hittat plånboken!

Nej nu måste det bli ordning på mig!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anna



Känner igen mig från när jag gjorde samma sak på Kronhallen i Degerfors men upptäckte det precis när jag skulle gå ut från affären! Vände mig om och då såg jag att en äldre man höll i min plånbok och verkade leta efter den som tappat den. Tackade så mycket men man skulle egentligen vilja göra mer än så. Dum är man kanske också som ältar det ibland fast man fick tillbaka den och slapp spärra kort m.m.

2012-04-27 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0