Påskdagen

Idag har vi gjort så lite som möjligt.
Gick upp straxt före klockan 8, sen vid 10-tiden gick Jerry & Albin ut på promenad så jag kunde fixa det sista på inbjudningskorten som jag fått beställning på. Jag blev sååå himla nöjd med dom!
Längesen jag blev så nöjd faktiskt, nu ska jag bara fixa en till beställning.
Dags att göra presentkort!
Ska satsa på att bli klar med dom denna veckan...hoppas det är okej Alex? ;)

Sen får vi se om det ramlar in någon mer beställning...annars ska jag sätta mig och pyssla i Albins album <3

Efter promenaden så tog Jerry en sväng till affären och Albin och jag stannade hemma. Det var skönt att ha en "hemma-dag" idag, behövs efter några påskfiranden :)

Kvällen avslutades med ett träningspass och sen blev det duschen för mig och så fick Albin bada <3
Sen har vi bara legat i soffan och myst.

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0