Jobba jobba å så jobba lite till

Denna veckan jobbar jag varje dag! Känns riktigt gött och så har jag vetat om det i ca.1 vecka så jag har inte behövt bli väckt på morgonen :) Nästa vecka har jag oxå jobb hela veckan, det är många timmar den veckan också så det känns toppen. Bra start på augusti månad! Blir ju tyvärr så att jag inte har så mycket att blogga om, hoppas ni står ut med det! Nu ska jag i alla fall bädda ner mig och sen slå på en film i sovrummet :) Godnatt och sov så gott allihopa! Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna

Då slapp du jobba med mig då ;) Skönt med jobb för dig- får se om vi ses på Ugglan någon dag under hösten ;) Ha det`/Anna

2012-08-03 @ 11:31:37
Postat av: Marlén

Anna: Haha..slapp å slapp :)
Vi ses säkert på Ugglan, jag hoppas att dom var nölda med mig och att dom önskar mig när de behöver vikarie :) Ha de så bra/ Marlén

2012-08-03 @ 20:04:46
URL: http://www.anithamarlenlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0