Jobbar

Den här veckan är det fullt upp med jobb, det är riktigt skönt!
Speciellt eftersom jag vet om tiderna innan och sen att jag får vara på ett ställe hela veckan :)

Har även fått jobb måndag och tisdag nästa vecka oxå, bra att veta det nu!

Idag så jobbar jag en tidig dag, det ska bli sååå skönt. Har gått till kl.17 början av veckan, men tidiga dagar både idag och imorn.

Mina prinsar ligger och sover så ska gå in till dom innan jag åker, måste ju pussa på dom och säga hej då ;)

Vad har ni för er?
Vet att många av er skolar in barnen på dagis :) hoppas det funkar bra!
Albin ska börja sin inskolning den 20:e :) är ett tag kvar i alla fall!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anna


Hur känner du själv inför inskolningen? ;)

2012-08-11 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0