Lördag

Igår så var vi hemma hos Micke, Angelica, Melker & Ellen.
Vi körde lite grill- och kräftskiva!

Det var hur mysigt som helst och vi blev ett gäng. Blir ju så när man ses nästan allihopa :) men jag älskar att ha en stor familj!

Kan ju rabbla upp gänget som var med:
Jerry, jag & Albin, Ann & Bosse (Jerrys föräldrar), mamma, pappa, lillebror & Jennie, Storebror, Angelica, Melker & Ellen, Micke, Marinette & Markus (Angelicas pappa, mamma & bror).

Tror att jag fick med alla!
Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på, tog med Micke och Angelicas systemkamera men dom bilderna har jag inte än! Bjuder på dom en annan dag!

Tack allihopa för en underbar lördag!
Vi måste ses oftare ju...Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0