Helgen

Har varit ganska fullt upp i helgen :)
Kul att ha å göra!

I fredags så var vi lediga hela familjen så vi började med att gå ut och leka i snön, riktigt mysigt!
Sen efter det gick vi in.
Klockan 14 så åkte jag till Alexandra på Hårstudion så hon fick göra mig fin i håret. Såååå jäkla gött att klippa sig, sist klippte jag mig ju hemma :)
Fick i alla fall bli lugg denna gången och det är jag supernöjd med...tack så mycket Alex! <3

Åkte hem till mina killar igen och mös lite innan det var dags att göra sig fin för tapas-kväll på Som hemma med mina underbara jobbarkompisar <3
Det var riktigt, riktigt roligt!
Kom hel vid 22.30 och då låg Albin i sin säng och sov och älsklingen hade somnat i soffan..hihi..sötisar!


I lördags så åt vi frukost i lugn och ro hemma innan vi åkte hem till svärmor & svärfar. Där spenderade vi hela dagen och kvällen tillsammans <3 myyyys!

Gick ut och lekte en stund i snön.
Provade att åka lite bob oxå, men var mest Jerry som tyckte det var kul ;)

Käkade även vårat första julbord, svärmor och svärfar fixade i ordning ett mini julbord med lite småplock från julbordet och det smakade riktigt gott!

Svärmor och jag passade även på att baka lite godis...mmm!
Vi avslutade kvällen med att kolla på Så mycket bättre och sen blev det hemfärd!

Igår (söndag) så hade Tobbes flickvän Jennie födelsedagskalas för oss.
Fikade och bara tog det lugnt och mös!
Så som det ska vara och så fick ju såklart födelsedagsbarnet öppna lite paket :)


Tack så jättemycket allihopa för en supermysig helg...älskar er såååå himla mycket allihopa <3

Kramis


Kommentarer
Postat av: Madde R

Vad fin du blev i lugg :) Jag längtar tills barnet kommer och tills vi får se eran nya lägenhet :) Kramar <3

2012-12-11 @ 05:59:59
Postat av: Charlotte

Du passar verkligen hur bra som helst både i frisyren och färgen. Galet snyggt!!!

2012-12-11 @ 21:21:00
URL: http://challej.blogg.se
Postat av: Marlén

Tack så jättemycket <3
Va glad jag blir när ni skriver så..
Jag trivs jättebra med lugg!

Kram på er

2012-12-12 @ 23:46:52
URL: http://www.anithamarlenlinnea.blogg.se
Postat av: Madde R

Varsågod, du blev superfin! Kramar

2012-12-13 @ 05:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0