Babycafé

Idag har Albin och jag tillbringat förmiddagen på Öppna förskolan.
Albin lekte som tusan, kul att gå dit nu när han är större för märks ju att han gillar det och att han verkligen vill leka med dom andra.

Vid 12-tiden gick vi därifrån.
Gick till Träningslagret och låste mitt kort nu i 2 veckor tills jag får börja träna igen. Lika bra för då har jag ju 2 veckor till hösten extra!

Efter det fick det bli en sväng i affärer innan vi gick till blomsteraffären och sen till Bagarns Brödbod.
Måste ju uppvakta älsklingen lite idag på alla hjärtans dag!
Fick bli blommor och sen lite fika (glassbullar & Sarah Bernard).

Hemma så hade Jerry vaknat så då åt vi lite tacorester från igår och sen fick det bli fika efter det!
Smakade smaskens!

Nu ikväll har Albin och jag lekt, badat och myst..underbart!

Hur har eran dag sett ut?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0