Dagen

Idag så gick Albin och jag upp vid 7.30. Börjar dagen som vanligt med att byta blöjan och sen blir det frukost...Albin äter gröt, han ÄLSKAR sin gröt så det går fort med frukosten.
Sen så blev det lek och bus i några timmar innan det var dags för förmiddagsluren. Jag passade oxå på att sova...sååå skönt!

Efter det gjorde vi oss i ordning och sen åt vi lite lunch innan det fick bli en promenad. Blev en sväng till Hårstudion först och köpa en ny hårborste...efter det fick vi på stan. Gick in till svärmor/farmor på Bokia och hälsade på sen fick det bli en sväng till Öppna förskolan. Var där lite mer än en timme och sen fick det bli en promenad hem.

Albin somnade såklart när vi nästan var hemma, men han fortsatte sova även efter vi fått av ytterkläderna. Skönt för han behöver sova en stund på eftermiddagen.
Medans Albin sov så fixade Jerry och jag mat. Vi hann till och med äta den innan Albin vaknade!
När han vaknade så tog jag honom och så la vi oss i soffan så där somnade vi. Sov en timme och det var välbehövligt!

Efter det har det varit fullt upp.
Tog oss ett bad ikväll oxå..eller rättare sagt Albin badade och jag duschade.

Nu sitter jag och kollar på tv i soffan och Albin ligger i sin säng och sover.
Så skönt om han kan börja sova längre där, så fort man lägger ner honom så vaknar han men peppar, peppar ta i trä så har han sovit i sin säng i ca.40 minuter nu.

Nej nu ska jag kolla vidare på teven.
Skriver mer imorn...
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0