Fredag

Idag har det varit fullt upp känns det som! Började med en promenad till stan med mina killar och sen gick vi till Ica maxi...vilken skräll!
Känns som man är där varje dag :)

Efter det gick vi hem och fixade mat!
Blev pastasås och bandspagetti...smaskens!

Sen så kom mamma hit så då stack mamma, Albin och jag in till Kristinehamn för att leta reda på en scrapbooking affär, hittade den efter ett tag men tyvärr hade dom inte det jag sökte! :( köpte litegrann men mycket kvar som behöver handlas.

Sen innan vi åkte hem tog vi en tur till Coop, så där hittade mamma lite kläder till Albin & Melker. Tack så jättemycket!

Nu ikväll så kom mamma, pappa, storebror, Angelica och Melker hit. Vi hade lite fredagsmys...köpte pizza och tog det lugnt!
Så kul nu när Albin blivit större för nu leker Melker och han bättre ihop. Gud va mycket kul dom kommer hitta på...grabbarna bus!

Tack så mycket för en jättemysig kväll!
Saknade dock lillebror, Jennie och såklart min underbara pojkvän!

Jag älskar er allihop såååå himla mycket. Ni är underbara...kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0