Söndag

Dagen började med en rejäl sovmorgon. Albin & jag gick upp kl.9.45, upp och byta blöja och sen fixa frukost...mys!

Efter det så blev det lek & bus innan vi satte oss i soffan och mös en stund. Albin somnade, men vaknade igen efter 30 minuter och det är det enda han sovit idag...herregud!

Sen vid 15-tiden så åkte vi till Albins gammelfarmor och hälsade på. Var väldigt längesen dom träffade Albin (november) så dom tyckte verkligen att han vuxit och att det hänt en massa grejer.
Var kvar hos dom till 17-tiden, sen blev det en tur till Ica maxi för att handla lite.
När vi kom hem så blev det gröt för Albin och sen fixade jag en massa i köket.
Lagade kyckling till Albin och sen fixade jag disken, sååå skönt att ha det gjort för då kan man bara njuta resten av kvällen.

Nu så sitter jag i soffan med en däckad Albin i knät. Det tog max 5 minuter från att vi satt oss i soffan tills det att han somnade...trött kille!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 20.00 så att Så ska det låta börjar...sen efter det är det Big brother..ÄNTLIGEN!

Vad ska ni göra ikväll?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0