2011

Januari:
- Jag fyllde år
- Mamma fyllde år
- Fixade i ordning barnrummet
- Frida & Tommy fick tillökning i familjen…lilla Emilia
- Jobbade dom sista dagarna
- Räknade ner veckorna till förlossningen
- Besökte BB med föräldragruppen
- Begravning av Kalle




Februari:
- Brorsan fyllde år
- Blir tjockare och tjockare, får en massa vätska i kroppen
- Räknade ner veckorna till förlossningen
- Firade 7 år med världens underbaraste pojkvän
- Bakdags inför bebisens ankomst…Vill bjuda gästerna på hembakat
- Packade BB-väskan
- Monterade bilstolen
- Började följa Big brother
- Gravidfotografering med Emma Axberg


(foto och redigering Emma Axberg)


Mars:
- Räknade ner dagarna till förlossningen
- Melodifestivalen
- Beräknad förlossningsdag 11/3
- Går över tiden 5 dagar
- Albin tittade äntligen ut…Det bästa som hänt oss <3
- Första föräldragruppsmötet efter att vi fått våra små




April:
- Angelica fyllde år
- Albins första påsk
- Njuter av våran underbara lillprins och livet som mamma.
- Tar till vara på varenda sekund med våran underbara son!




Maj:
- Tog farväl av våran älskade familjemedlem Tusse…Jag saknar dig så himla mycket
- Första trippen med Albin till Jönköping
- Babymassage
- Emilia döptes
- Min första morsdag



Juni:
- Jönköping – Emma tog examen
- Började försiktigt power walka
- Sveriges nationaldag
- Förberedde Albins dop – träffade prästen
- Årets första korpenmatch…Självklart var Albin och jag där
- Fick pengar tillbaka från Skatteverket…Lovely
- Albin vaccinerades..3 månaders kontroll
- Bokade Britney Spears i Stockholm med älsklingen
- Jerry sprang Karlstads stadslopp och vi följde med och hejade på honom
- Albins första midsommarafton
- Beställde min Iphone




Juli:
- Svärmor fyllde år och hade 50 årsfest
- Albins utvecklades bara mer och mer och vi njuter av tiden tillsammans
- Putte i parken…Albin och jag tillbringade den tillsammans hemma <3
- Beställde nya glasögon
- Fick min Iphone
- Semestrade på Tjörn med några kompisar och deras barn…mys i massor
- Fick reda på att Albin ska få en kusin till i Februari
- Albin döptes…Albin Per William Axberg


(foto Micke Forss)


Augusti:
- Emma fyllde år
- Åkte till Böda Sand (Öland)
- Var 2 års kalas för kusin Melker
- Vaccinationsdags igen för Albin
- Opererade bort en  knöl från Selmas bröst
- Albin fick sin första feber
- Victoria och Daniel ska bli föräldrar i Mars
- Vulkanmarken med Albin & mamma
- Kräftskiva med Jerrys släkt
- Jerry & jag firade 7½ år
- Albin sov in första HELA natt




September:
- Jönköping…dags att träffa faster Emma, Johan & Sarah
- Albin fick 3 dagars feber
- Selma & Smulan fyllde 6 år
- Albin blev 6månader
- Albin sitter själv (törs inte lämna honom sittandes själv för länge än)
- Hälsade på i Ekshärad och sov över
- Skaffade årskort på Träningslagret och körde mitt första träningspass…Underbart
- Albin fick sin första tand
- Albin började med smakportioner av mat (det var sådär)




Oktober:
- Jerry fyllde år
- Brorsan fyllde år
- Firade 7 årig förlovningsdag
- Var på Britney Spears i Globen med älsklingen
- Albin sov borta första gången
- Sänkte ner sängbotten på Albins säng
- Var till badhuset hela familjen för första gången
- Albin började sova bättre och bättre på nätterna


(foto och redigering Jennie Westin)


November:
- Bosse fyllde år
- Pappa fyllde år
- Jennie fyllde år
- Ladies night i Örebro med brudarna
- Tände ljus för våra nära och kära som inte är med oss längre (all helgona)
- Jerrys första farsdag
- Albin tog sina första ”skolkort”
- Jag körde partykväll med mina brudar
- Mina gallstens anfall blev bara värre och värre
- Albin började åla sig fram
- Albin fick sin 3:e och 4:e tand
- Började julpynta
- Albin reser sig upp själv
- Jag röntgades och fick reda på att jag hade en massa stenar i gallan…precis som vi trott
- Bakade julgodis med tjejerna
- Albin började krypa


(foto redigering Emma Axberg)


December:
- Albin var på sin första hockeymatch
- Idol final
- Akuten…igen! Dom bokar in mig för  operation (26/1)…Tack
- Albins första luciafirande
- Jag jobbade några dagar på Bokia..mjukstartar litegrann ;)
- Klädde granen och tog fram det sista pyntet
- Bakade pepparkakshus och pepparkakor
- Kom igång med pysslandet igen
- Albin fick sin 5:e och 6:e tand
- Albins första Julafton med min familj
- Firade juldagen med Jerrys familj
- Avslutade året med våra kompisar, god mat, badade tunna och mys





Tack allihopa för ett underbart år.
Det här har varit det bästa året i hela mitt livoch ni vet ju vad det beror på.
Albin är det bästa som hänt mig och Jerry & vi älskar honom över allt annat.
Tack Albin för att du finns och för att du är den du är...Kommer alltid att älska dig!

Kommentarer
Postat av: Madde S

Fint skrivet! Jättekul att läsa!

2012-01-03 @ 06:14:33
Postat av: Marlén

Tack Madde :)

Ska ni vara med och laga mat på torsdag kväll med Sarah & c:o? Kramar

2012-01-03 @ 11:18:21
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna



Ville bara önska Lycka till med operationen. Visst man känner väl alltid oro inför sådant men allt gick bra när jag gjorde min för snart 1 år sedan och har inte haft några besvär sedan dess- så det var värt att göra den! Med en kille som Jerry kommer du att kunna ta det lugnt efteråt också! Här var det väl lite si och så tyvärr med det efteråt... :(

2012-01-03 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0