Äntligen..

Nu är julen borta!
Har tagit bort alla tomtar, ljusstakar, stjärnor, granen och allt annats om hör till.

Började plocka lite igår, men hann inte riktigt klart så då gjorde vi klart det idag.
Emma kom hit när Jerry vaknade sen satte vi igång att klä av granen och sen försöka organisera om i vårat källarförråd. Blev i alla fall lite bättre, men det är ju inte mycket plats man har...suck!
Kan säga att då saknar jag våran gamla lägenhet för där hade vid 2 stycken förråd, ett jättestort vid våran dörr i trappuppgången och sen ett stort i källaren. Jaja, så kan det vara!

Nog om det!
Fick i alla fall plats med allt som skulle få plats.
Straxt innan 18 så stack Jerry iväg till jobbet,så då kom mamma och pappa och "bytta" av honom.
Nejdå, men dom hjälpte mig att få upp gardiner och lite sånt.
Tack så jättemycket!

Är så himla nöjd med hur det blev i alla rummen.
Måste bara fixa iordning ljusstakar och dekorationerna lite bättre, men det orkade jag inte med idag.
Har tyvärr inga bilder på hur det blev, inte idag i alla fall men ska försöka få till det så ni får se :)
Kan säga att vardagsrummet går nu mycket i turkost och jag är supernöjd med det.
Gjorde som en del inredare säger att man kan göra för att ändra ett rum utan att behöva måla om det eller göra en massa stora ändringar.
Jag bytte gardiner, filt & kussar i soffan, duk och sen fick det bli lite ljus..Allt det här i en underbar turkos färg.
Man blir hur glad som helst av den här färgen känner jag och en total motsats till julen.



Har ni städat undan julen än?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Madde S

Jag skall göra det idag!

2012-01-07 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0