Bra start..

..på dagen! :)
Började dagen med att först byta blöja och sen blev det frukost för Albin & mig!

Såg att Albin tog i som tusan när han satt i matstolen. Tänkte inte mer på det, men när jag tog upp honom så såg jag på en gång att blöjan inte hållet tätt...
Haha...visste inte vart jag skulle börja för det var skit överallt!
Fötterna, ryggen, benen, händerna och så rumpan såklart!

Det slutade i alla fall med ett morgondag och det tror jag inte att Albin hade något emot :)
Självklart så hann Albin att kissa på golvet under tiden som jag spolade i vatten i badbaljan! Haha...

Vilken start!
Se vad vi hinner med mer idag då ;)
Hur har eran morgon sett ut?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Madde S

Haha, sådant är kul att läsa om men det kommer inte vara det när det händer mig själv :P

2012-01-04 @ 06:24:44
Postat av: Marlén

Madde S: Haha, ja skratta du bara...Lovar att du kommer råka ut för det du också och då är det bara att skratta åt det för det blir inget bättre av att bli arg eller irriterad. Kramis

2012-01-07 @ 00:28:27
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0