Inte nu igen..

Fick känning av gallan nu ikväll.
Usch, hatar när det kommer men som tur var så kände jag av den i tid och hann ta en tablett innan anfallet hann att bryta ut...Tack och lov för det!

Tur att jag fått ordentliga tabletter för det dröjde nog 30 minuter innan värken var borta, men det märks att dom är starka för jag blir yr, illamående och sen känner man sig lite seg av dom.
Man orkar inte riktigt med känns det som.

Tur att mamma och pappa var här ikväll.
Känns alltid skönt att inte vara ensam när gallan börjar bråka.
Nu håller jag mina tummar så hårt jag kan att jag inte behöver få något mer anfall innan det är dags för operationen.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0