Njuter

Sitter just nu i soffan och njuter med min lillprins i famnen. Han sover som en stock...läste saga för honom och sen somnade han <3

Idag har det varit ganska fullt upp.
Hade ju tänkt gå på Babycafét imorse, men Albin och jag tog sovmorgon.
Jerry gick upp med Albin straxt efter 6-tiden och sen lekte och busade dom några timmar, sen kom Albin in till mig så sov vi några timmar till...underbart!

Efter det så gjorde vi oss i ordning, sen fick det bli en promenad.
Släppte av Jerry vid Muskelknuten och sen gick Albin och jag till Öppna förskolan. Vi hade tur för det var ju några kompisar där :)
Sen ringde Jerry när han fått massage så då gick vi till Ica maxi och handlade litegrann :)

Nu ikväll så har vi lekt och busat.
Jag har även hunnit med ett träningspass oxå (Indoor walking) och Jery har varit på möte.

Nu ska jag kolla på Mot alla odds innan det är läggdags.
Hur har eran dag sett ut?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0