Nu jäklar..

Jag har kommit fram till att försöka ändra om min kost litegrann.
Ska inte köra någon diet...än i alla fall, utan jag ska bara försöka äta mer regelbundet (var 3:e timme) och sen hålla mig borta från dricka, chips, godis och andra onyttigheter.
Tror det är det som jag gör fel, äter ju absolut inga stora portioner utan är det onyttiga som förstör och att jag äter för oregelbundet.

Träningen tänker jag bara fortsätta med som vanligt.
Köra minst 2 pass i veckan i alla fall, men helt inte mindre än 3 men det är ju jättesvårt att bestämma eftersom Jerry jobbar som han gör.

Vägde mig i måndags och sen vägde jag mig idag så då visade vågen -0,9 kg.
Kan säga att det är jag nöjd med.
Ska ta mått också, men inte hunnit med det idag så det får jag göra imorn.

Någon mer som är sugen?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0