Bröllop

 
Då är Mikael & Madelene gifta.
Det var helt magiskt och ett jättefint bröllop, längtar redan tills man får gå på bröllop igen.
Tyvärr så är det väl inget på gång nu, men hoppas det kommer snart :)
 
Jag bjuder på lite bilder från dagen.
Tyvärr ligger dom inte i ordning men jag hoppas det är okej, jag orkar inte ändra på det.
 
Får tacka Mikael & Madelene för att vi fick vara med och fira deras dag!
Ni är så fina och passar helt perfekt tillsammans...Ni är underbara.
Älskar er...Kramar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske dags att planera och gå på erat eget bröllop ;). Men förstår känslan- minns ju min ena brors bröllop för snart 2 år sedan! :)

2012-07-02 @ 22:41:17
Postat av: Madde R

Tack för att NI var med och firade våran dag! Ni är också underbara och vi älskar er! Kramar

2012-07-02 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0