Fredag

Idag var det bara att gå upp och se glad ut när klockan ringde 04.55, men det var riktigt svårt att gå upp när mina underbara killar låg och mös i sängen <3

Jag jobbade till kl.12, jobbade in rasten så då fick jag sluta tidigare :)
Åkte hem till mina killar och sen fick det bli en promenad till stan, fick sällskap av alla studenter! :)
Gud va Albin kollade när de sjöng och skrek och skrattade...haha!

Nu i eftermiddag/kväll har vi varit hemma hos Micke & Angelica med familj. Riktigt mysigt och kul nu när Albin & Melker leker så himla bra.
Blir kul när Ellen blir äldre och vill vara med dom stora killarna :)
Vi åt god mat tillsammans och pratade och umgicks.
Pratade även lite om morgondagens dop, se hur det går. Det går säkert jättebra!

Nu sitter Jerry & jag å kollar fotboll och har käkat jordgubbar...lillprinsen ligger i sitt rum och sover <3

Vad har ni haft för er idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0