Helgen

Nu var helgen slut.
Det har varit fullt upp hela helgen känns det som...

I fredags så jobbade jag till kl.13.00, sen åkte jag hem till mina prinsar en stund innan vi åkte till mamma & pappa en sväng innan vi åkte vidare hem till Micke med familj.
Vi grillade och bara umgicks en massa, lite fredagsmys helt enkelt! <3

I lördags så åkte vi in till Karlstad.
Bosse & Jerry sprang Karlstad stadslopp och Albin & jag hejade såklart på dom när de kom på spurtsträckan :)
Båda två var jätteduktiga och supernöjda med sina tider!
Efter Karlstad följde vi med hem till svärmor och svärfar...där käkade vi och sen åkte vi hem ganska tidigt för vi var rätt trötta hela familjen <3

Igår så tog vi det lugnt på förmiddagen, sen vid 14-tiden åkte vi hem till svärmor och svärfar igen. Dom hade kusinträff så då ville vi vara med, första gången vi var med på det :)
Blev kvar hos Svärföräldrarna hela kvällen så Albin fick passa på att bada...han ÄLSKAR ju att bada!

Det var våran helg.
Vad har ni haft för er?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0