Inget jobb

Idag blev det inget jobb.
Delade känslor eftersom jag verkligen vill jobba och behöver så många timmar som möjligt!

Blev en heldag med mina prinsar istället och det kan jag inte klaga på...skulle inte klara mig utan dom!
Började dagen med att gå till Öppna förskolan, det var hur mycket barn som helst idag :) alla passar väl på eftersom det snart stänger för sommaren.
Efter Öppna förskolan passade vi på att luncha och sen gick vi hemåt.

Hemma så blev det lite mat och sen åkte vi och hälsade på Jerrys farmor.
Blev fika och sen prat å mys! <3

Nu ikväll har vi mest tagit det lugnt.
Just nu ligger Albin i sitt rum och sover och Jerry & jag ska käka kvällsmat och ha myskväll...måste ju kolla på Sverige ikväll oxå! :)

Vad har ni haft för er idag då?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna



Ja som springvikarie är det inte lätt att veta hur mycket jobb man kommer få... Sedan är det väl olika stort behov under årets månader- men det där vet du ju sedan tidigare ;)Får man fråga vart Albin hamnar på för förskola?

2012-06-11 @ 21:22:08
Postat av: Anonym

Anna: Nej men bara att hoppas på så mkt jobb som möjligt. vart jobbar du nu?

Albin ska börja på Lärkans dagis, tror det blir hur bra som helst :)

2012-06-15 @ 15:24:48
Postat av: Anna

Jag har springvickat och varit lite här och där, men från slutet på februari till 1/6 blev jag kvar på Ugglan fast det från början "bara" va tänkt 3 veckor. v.32 börjar jag på ett längre vik- heltid i 5 månader på just Ugglan- men en annan avdelning.

2012-06-17 @ 11:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0