Måndag

Då är det måndag, det blev jobb för mig idag. Sååå himla skönt!
Ska även jobba på samma ställe imorgon, det är riktigt skönt!
Tror dom var nöjda med mig, dom sa i alla fall att dom tyckte det gick bra :)

När jag kom hem från jobbet så fick jag en bamsekram från Albin...helt underbart!
Pratade även med Jerry & Albin i telefonen när jag hade rast så då skrattade han högt och pussade på skärmen...så skönt att höra att han skratta!
Hoppas morgondagen går lika bra som idag :)

Idag jobbade jag kl.7.45-16.15
Imorn jobbar jag 8.45-16.45
Skönt att jobba många timmar för då blir det mer i plånboken :)

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du får jobba :)

2012-06-05 @ 19:53:28
URL: http://www.mondoblog.se/annahw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0