Möhippa & dop

Igår det ÄNTLIGEN dags för möhippan. Jag har längtat som tusan, speciellt dom sista dagarna!

Började dagen med att gå upp kl.06.00. Käkade lite frukost och sen packade jag iordning det som skulle med. Mötte upp Alex vid min bil vid 7-tiden och sen åkte vi och hämtade en av de andra tjejerna som skulle vara med :)
Sen åkte vi hem till huvudpersonens föräldrar och fixade iordning en massa för kvällen eftersom vi skulle vara där hela eftermiddagen/kvällen.

När vi var klara med det så åkte vi bort till Nobell där vi väntade på att Madde skulle bli avsläppt.
Vi hade lagt i ett brev i hennes säng + en checklista där det stod allt som hon skulle ha med sig..haha!

Straxt efter kl.8 så dök Madde upp så då smög vi in i bilarna och körde fram till henne och spelade hög musik och sen tutade. Där fick hon på sig prinsesskrona, en fjäderboa, hörselkåpor och sen cyklop med folie i så att hon inte kunde se något :)

När vi var klara med det hoppade vi in i bilarna och åkte lite extra vägar och sen in till Sannabadet i Kristinehamn där vi bokat deras relax..UNDERBART!
Vi käkade lite baguetter, frukt & skålade med champagne och alkoholfri cider.
Sen njöt vi bara och satt i bubblet och hade tjejsnack...precis så som det ska vara.
Men efter ett tag så ville vi ha lite fart så då åkte vi vattenruschbana och herregud va kul det va!!!
Åkte 2 gånger men jag hade kunnat åka x antal gå ger till..HAHAHA!

Kl.11.30 så gjorde jag mig i ordning eftersom det var dags att tänka på hemfärd för att gå på Ellens dop...mys <3 innan jag åkte hem fick det bli mc d eftersom jag inte hann stanna och äta med de andra i Kristinehamn.

Klockan 15 var det dags för dop, hann inte bli nervös den här gången för det känns som det varit fullt upp med allt möjligt ;) men skönt att känna sig lugn.
Dopcermonin gick hur bra som helst, Albin gick ut ur kyrkan en stund eftersom han blev lite ledsen när han inte fick vara hos mig eller Jerry men de kom in i slutet igen och då gick det kanon...det blev lite korttagning i kyrkan och sen efter det blev det fika på 39:an.
Måste bara passa på att tacka Lovisa som ställde upp och sjöng på dopet..du är superduktig och det var helt perfekt!
Dopet i stort var hur mysigt som helst & huvudpersonen Ellen var helt underbar!
Hon fick en massa fina presenter och blev ordentligt uppvaktad <3
Älskar dig Ellen, min lilla prinsessa!

Klockan 17 så bestämde jag mig att det var dags att lämna dopet och åka tillbaka till möhippan. När jag kom tillbaka så höll tjejerna på att göra sig i ordning ;) snyggingarna!
När vi gjort oss lite finare än vanligt så blev det frågestund och party, party.
Efter ett tag så fick Madde ett litet uppdrag, hon skulle gå in på den lilla toan och smälla en massa ballonger för att leta efter något (en champagne flaska) och när hon hittat den fick hon komma ut :)

Sen kl.19 så fick vi besök.
Då var det nämligen dags att ha sexparty! Det var riktigt kul att ha sexparty och jag tror att alla uppskattade men mest Madde ;)
Sexpartyt höll på i ca.2 timmar så när det var slut så plockade vi fram en massa ost & kex och fortsatte med frågestunden tills frågorna var slut!

Sen så efter det så var det bara att ösa på...dricka, sjunga, dansa, prata, skratta och ta lite kort :)
Vid tolv tiden så dök våran skjuts upp som körde oss till Kupolen där vi avslutade möhippan <3

Tack tack tack tack brudar för en helt underbar dag <3 det kunde inte blivit bättre...fy fan va duktiga vi är!
Den blivande bruden uppskattade allt vi ordnat för henne och var såååå tacksam!
Fy fan va kul det var, nu är det bara bröllopet kvar men det är ju inte så långt kvar nu...LÄNGTAR!

Jag längtar redan tills man får gå på Möhippa igen, måste vara vara någon som ska gifta sig först ;)
Kram på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Madde S

Tack för att ni gjorde möhippan till en av dom bästa dagarna i mitt liv!!! Ni var jätteduktiga som hade ordnat allt så bra!!! Älskar alla er tjejer!!! Vi hörs gumman! Puss

2012-06-10 @ 22:15:14
Postat av: Marlén

Madde: tack själv för att du är en sån underbar och tacksam person, bara kul att fixa i ordning allt och det känns så kul att höra att det blev en av de bästa dagarna i ditt liv <3 nu väntar jag som tusan på att få gå på bröllop...det ska bli sååå mysigt!



Älskar dig oxå <3

Ha det bäst..kramar

2012-06-11 @ 13:14:03
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Madde S

Du är också en underbar person :D Jag längtar också till bröllop!!! Vi hörs puss <3

2012-06-12 @ 06:19:03
Postat av: Marlén

Madde S: ja nu är det inte långt kvar till bröllopet. Något du behöver hjälp med nu när det närmar sig?



Kramar <3

2012-06-15 @ 15:25:59
Postat av: Sarah Eriksson

Ni är bäst, och möhippan blev ju helt sjukt bra! Vill ha den dagen igen :) <3 älskar er!

2012-06-27 @ 11:53:07
URL: http://aranele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0