1 års kalas

Idag har vi haft 1 års kalas för våran älskade Albin.
Det var supermysigt...Kommer ihåg när Albin nästan var nyfödd att vi pratade om "tänk när han fyller 1 och vi ska ordna kalas"...Nu är den dagen här!
Helt sjukt vad fort det har gått!

Jag vill tacka för alla jättefina presenter som Albin fått och tack för att ni ville vara med och fira.
Jag bjuder på lite bilder från kalaset.
Roligare än en massa text...Tycker jag i alla fall.






























Tack igen allihopa.
Ni är underbara...Många kramar från Albin med familj <3


Kommentarer
Postat av: Kajsicken

Grattis Albin!

2012-03-11 @ 15:49:49
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Anna (Fridas mamma)



Tänk att det redan gått 1 år sedan han föddes- känns som nyss jue...!!! Frida blev 3 år den 3:e och jag fattar inte vart de åren har tagit vägen heller...!!!

2012-03-12 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0