Big brother

Någon mer än jag som kollar på Big Brother?

Jag har ju "fastnat" i träsket, kollar man en gång så är det nästan kört.
Jaja, skitsamma...måste bara skriva av mig litegrann!
Fy fan rent ut sagt hur en del, dom flesta, beter sig därinne.
Det är mobbing på högsta nivå, förstår inte att vissa mår bra av att trycka ner och få andra att må skitdåligt!
Så jäkla låg nivå så det finns inte!!!

Jag är nog extra emot det eftersom jag själv blivit mobbad och nedtryckt en del under min skoltid...jag verkligen HATAR mobbing och mobbare!

Nej fy...blir så jäkla arg!
Har man inget snällt att säga behöver man inte säga något alls.


Kommentarer
Postat av: Madde S

Jag blev också lite mobbad i skolan så om du vill kan vi prata om det någon gång så finns vi här för varandra :) Kramar

2012-03-22 @ 20:30:54
Postat av: marlén

Madde S: Absolut..och jag finns här för dig om du behöver prata :) Kramar

2012-03-22 @ 23:35:19
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Madde S

Vi får träffas snart igen när alla kan, det är så mysigt! Kramar

2012-03-23 @ 06:00:30
Postat av: Marlén

Madde S: Det MÅSTE vi absolut göra <3

Kramar

2012-03-25 @ 23:58:22
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0