Bra start på dagen

Idag gick Albin och jag upp kl.06.30.
Inte likt mig..brukar försöka få Albin att somna om så han sover till 7.30 om det går men idag så gick vi upp istället.
Var bara jobbigt att gå upp ur sängen men sen när man satt vid frukostbordet var det väldigt mysigt!

Vi har käkat frukost, fixat disken, lekt, kramats och så har jag hunnit baka muffins! Gud..ska jag ha sån här energi hela dagen så skulle jag hinna med en massa. Har ju lite mer att fixa inför kalaset så får se vad jag ska hitta på härnäst.

Blir nog att få lillprinsen att sova en stund så han är pigg när vi ska iväg på våran sista föräldragruppsträff!

Vad har ni för er idag då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0