BVC

Idag så var vi till BVC.
Dags att väga, mäta och sen ta spruta.
Herregud...Albin hade vuxit 2 cm på mindre än 1 månad!
Det blir en lång kille om han ska växa i det här tempot :)

Sprutan gick i alla fall bra.
Han blev ganska ledsen när det stack, men sen gick det över ganska fort.
Fingrarna åkte in i munnen och sen blev det mys i mitt knä...Underbara unge!

Nu ikväll så skippade jag träningen.
Ville vara hemma med lillprinsen istället, mysa i massor!
Har bokat in träning på torsdag så det blir skitbra.

Nu ska vi inte till BVC förrens när Albin blir 1½ år.
Då är det dags för spruta igen...Suck!
Får se om vi går till BVC ändå nått emellan och tar vikt och längd på honom.
Känner jag mig och Jerry rätt så kommer vi vilja ha lite koll...Hihi!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0