Kvällen...

eller rättare sagt natten.
Jag kanske ska försöka komma i säng.
Fastnade med att göra om lite i hallen..eller ja en liten detalj i hallen :)
Får se om Jerry ser det när han kommer hem från jobbet.

Albin ligger så snällt i sin säng och sover.
Jag var inne och gav honom välling vid 23.30 sen fortsatte han bara att sova.
Se när han vaknar nästa gång...Alltid lika spännande.
Han har i alla fall börjat att sova bättre nu och mer å mer i sin egen säng.
Skönt när man får in ordentliga läggningsrutiner eller kvällsrutiner, det märks att det går bättre då.

Nej nu ska jag fixa det sista och sen blir det sängen.
Imorn bitti/förmiddag ska Albin och jag åka till badhuset.
Fredagsmys is the shit...Fast i så fall ar vi fredagsmys varje dag :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0