Måndag

Imorn är det måndag.
Jerry ska jobba natten så Albin och jag tar oss en sväng till Öppna förskolan.
Se om det är några där vi känner...det brukar det alltid vara så det blir supermysigt!

Klockan 14 så ska vi till BVC, dags för Albin att få spruta igen.
Det känns sådär den här gången, ju äldre han blir ju svårare blir det ju att "lura" honom.
Jag ska i alla fall se till att vara lugn när vi ska dit, han får sitta i mitt knä som han brukar så ska det nog gå bra. Tur att jag inte är spruträdd för då skulle det nog vara värre.

Uppdaterar imorn hur det gick.
Jag har ju bokat träning på kvällen, men får se om den blir av.
Det beror på hur Albin mår efter sprutan.
Vill inte åka och träna ifall han får feber och är hängig, då är det nog bäst att han får vara hos mig.

Vad ska ni hitta på imorgon?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0