Nattning

Idag så provade jag samma metod som igår...han hinner precis somna på mitt bröst, när han gjort det så går jag in och lägger honom i sin säng.
Han vaknar till litegrann när jag lägger ner honom men då är det bara att sjunga lite för honom så somnar han igen :)

Det har inte gått lika bra idag som igår men jag är ändå nöjd.
Han vaknade efter att ha sovit en timme så då var jag inne och sjöng tills han somnade men fick springa in några gånger till så sista gången fick han välling i sin säng. Jag matade honom så lämnade honom inte. När han ätit klart så verkade han vara så orolig så då fick han komna upp och mysa med mig.
Efter en liten stund så somnade han så då la jag in honom i sin säng igen och där ligger han nu...
La honom där vid 23-tiden så får se när han vaknar den här gången :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0