Söndag

Då var det slut på denna veckan.
Avslutade veckan med ett besök hos svärmor/farmor & svärfar/farfar.

Vi käkade god mat, (grillat), sen så bara umgicks vi. Jerry jobbade ju så vi stack därifrån vid 17.30, hann ju ses ett tag i alla fall men blir nog snart igen!

Innan Albin och jag tog kvällen fick det bli en sväng till Ica Maxi.
Sen efter det så lekte vi en stund sen så blev Albin så trött så då tog vi på pyjamasen och borstade tänderna.

Nu ligger han i sin säng och sover så gott. Han har sovit i sin säng sen kl.20 så det är nytt rekord :) har varit inne en gång för han vaknade till men då gick jag bara in och la honom igen och sjöng lite så då somnade han om igen.

Just nu kollar jag på Big Brother.
Ska väl sitta uppe en stund till sen!
Bara ha lite egen-tid.

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Madde S

Gott med grillat, jag och M städade och gick ut och gick :)

2012-03-05 @ 05:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0